divendres, 24 de juliol del 2015

L’agenda retrobada - E

E

Ramón Estevez Meis, un nom que no em diu res i en canvi tinc la seva adreça sencera de Pontevedra i també el telèfon. Aquest si que l’he trobat al Facebook i es ben ell perquè encara viu a Pontevedra però aquell senyor madur que surt a la fotografia no em dona cap llum a la persona. Le he posat unes notes al Facebook a veure si el meu nom relacionat amb Sitges o Barcelona li diu quelcom.

Montserrat Ester, una molt coneguda figura de la gauche divine que ara fa poc va morir, tinc la seva adreça del carrer Madrazo i el seu numero de telèfon que no vaig marcar mai, son aquelles amistats d’estiu i vacances en que intercanvien dades però quan s’arriba ala vida normal una mandra immensa fa que mai més contactes a aquella persona. Al la Montse Ester vam compartir una setmana de estiu boig a Marrakech al famós per les seves coses, hotel Galia, únic hotel de Marrakech que podien compartir estada i instal·lacions els natius amb els estrangers, això ja ho diu tot. La Montse estava amb un guapo senyor de la cuitat i també amb Ventura Pons molt amic i veí de la Ester. En Ventura es va trobar allí amb un amic que li arribava des Estats Units i feien vida a la plaça per la nit així com nosaltres (Lluis Martínez i jo) en canvi mai vaig veure sortir a la Montse Ester d’aquell pati típic marroquí, sota es voltes prenent la fresca de la nit. La botiga que tenia a Barcelona, Saltar i Parar, venia coses ètniques que comprava a la medina en les seves sortides diürnes.


Ramón Espinosa de los Monteros que vivia a la avinguda José Antonio ara Gran Via de les Corts C. Si mal no m’enganya la memòria era un xicot petit i primet que el vam conèixer en grup en circumstancies que no recordo i que en una excursió que vam fer tota la colla a Zaragoza l’any 87 per una exposició de Josep Bofill al palau de l’Alfajeria, aquest xicot se’ns hi va afegir. No el vam veure mai més.