divendres, 10 d’agost del 2012

Essencials de Llocs

Els llocs que han estat més important a la meva vida tant de casa com de fora, són espais de temps que queden a la memòria per la seva significació, en lloc destacat he de posar les platges ja que com a bon mediterrani que soc, la seva presencia constant i quotidiana marquen el meu destí, en primer lloc la de Sant Sebastià a la Barceloneta la de la meva infància i joventut erotitzada, desprès la més bonica de totes la del aigua perfecte de Fenals a Lloret, la Platja del Torn la nudista més formosa i com no, la entranyable i propera cala Balmins del meu Sitges del anima. Com amant del món dels musicals no puc oblidar el Broadway de Nova York ni el West End de London, les quatre claus italianes que em van obrir el mon de l’art i la bellesa, Firenze, Venezia, Roma i Napoli. Les més perfumades d’aromes orientals de perfecció pels sentits a flor de pell ,Marrakech i Istanbul. Ciutat del meu cor, la que més m’ha donat, Paris i els del meu records d’infància, Girona i Sant Feliu de Pallerols i la que vull que em reculli les despulles Barcelona.