diumenge, 19 d’agost del 2012

Essencials Eines Segle XXI

Internet i tot el que ha representat a la darrera part de la meva vida, tot el coneixement, les distraccions i les novetats que cada setmana, per una banda o per l’altre es van produint no deixen de sorprendre’m. I és per això que vull mostrar el meu agraïment a unes companyies que d’una manera gratuïta m’han donat felicitat inesperada. En primer lloc està Google, ja que preserva viu el meu cervell, la que em dona tot el que vull, quan vull i a vegades molt més del que li he demanat. eMule i els milers de baixades de musiques i pel·lícules que quotidianament entren per la porta de casa per la meva felicitat. La cadena de TV Arte del països que manen Europa França i Alemania per les operes i ballets que em regalen cada any amb els repartiments més espectaculars del moment. YouTube el joguet ideal pels que ens agraden les musiques i les pel·lícules. El món de l’imatge i la fotografia es diu Flickr. El que et posa al dia al saber coses de la gent que estimes Facebook. Pulse el magazine fet a mida dels teus desitjos mai para de sorprendre’m i per fi l’ultima troballa del any Dropbox el calaix on pots guardar tot el que vols i que l’obres i el tanques a la teva voluntat d’amo i senyor.