diumenge, 27 de desembre del 2020

Una maleta per tota una vida

 

En transcórrer de la vida tries quina maleta t'acompanyarà tot el viatge, dins de la maleta hi poses les coses que consideres necessàries, clar que en cada etapa de la vida les coses que consideres importants i imprescindible van variant, però n'hi ha unes quantes que, per anys que passin, hi són sempre fidels i romanen en el seu lloc assignat en el qual li vas posar el dia que vas iniciar el teu primer viatge quan just vas sortir de l'adolescència. 

Jo en el meu viatge a través dels anys he tingut moltes de coses imprescindibles i necessàries en aquell moment de la vida, més que maleta el que jo arrossegava pels camins era un bagul, per les tantes prioritats que jo tenia i que la meva inconstància les anava rebutjant i a la vegada incorporant de noves. Ara bé n'hi ha unes quantes que hi són sempre i jo les llistaré fins a 10 amb un ordre, més o menys verídic o accentuat. 

1 Amor 

2 Sexe 

3 Música 

4 Els banys de mar 

5 Arts plàstiques 

6 Viatjar 

7 Família i amics 

8 Menjar casolà 

9 El ball i la dansa 

10 Internet