dilluns, 14 de desembre del 2020

El què és perdre la sola de la sabata en un pàrquing

Sabates fetes a la Xina, no fou la primera vegada que em passava, quedar-me sense sabata amb un instant, la primera vegada va ser a Sitges el taló i part de la sola es va desintegrar al cap d'un any de no portar aquelles sabates, va quedar convertit tot en una pols negre i mig enganxifosa. 

 Ara, però ha estat diferent em poso unes esportives que també feia temps que no me les posava i a l'anar al pàrquing a recollir el cotxe em perdo tota la sola d'una sabata i em quedo amb el peu calçat per un mitjó tocant el terra, era un dia que havia plogut. 

Ja em veus corrent fins a casa a canviar les sabates i amb la planta del peu trepitjant l'asfalt. Quan vaig tornar hi va haver temps des del cotxe de fer una fotografia del delicte de la indústria xinesa, barata, això sí però dolenta com el dimoni.