divendres, 20 de març del 2015

El meu més apreciat tresor



El  meu més apreciat tresor de totes les coses prescindibles en el dia a dia de la meva existència és el conjunts de les petites maquines de nova fornada que tinc al meu abast, com ho són els mòbils intel·ligents, las tabletes i els lectors de llibres e-books.

Com Pere punyetes que soc en aquest tema i concepte estaria canviant cada setmana de model i de marca.

El plaer que tinc quan agafo una estri d’aquets nou de fabrica i el tinc que anar programant mica en mica per anar posant les aplicacions necessàries perquè tot rutlli com la seda os juro que no es pot mesurar ni explicar.

També i com és natural degut a la meva impotència mental en comparació als monstres de la fira com són els Googles o els FaceBooks els hi vull esmenar la plana i com es natural ells sempre guanyen amb les meves corresponents emprenyades.
Tan sols pensar en que la presentació del iPhone a Europa es al començament del any 2008, fa quatre dies, i tot el que aquest fet ha canviat totes les maneres de competir dins el mercat més gran del món en matèria de comunicació.




Jo no soc gens de Apple, ja que la poma i jo no ens entenem gens. Vaig comprar IPod de musica i Internet fa molts anys que em va costar 185 euros i mai l’he fet servir ja que la tirania del iTunes em treu de polleguera. He de reconèixer però que sense l’impuls comercial de la marca Apple les altres de la competència no haguessin estat capaces de intentar igualar i fins hi tot millorar els resultats.

Aixis doncs he tingut mòbils intel·ligents de moltes marques i caracteristiques, Blackberry, Samsung, Nexus, Sony, BQ, etc. a tots els he estimat per unes coses o per altres. Sempre hi ha un punt que es queda curt. Sempre hi ha una sorpresa que per desconeguda em fa molt feliç.

No vull ni pensar que pot passar en aquesta turbulència inventiva que tenen totes les companyies dins un espai petit com poden ser 5 anys o potser 8 o 10. El que ens queda per veure i  el que tindran a les mans els que ara estan fent primària o ESO a una escola de casa nostra. Un món de ciència ficció per caminar amb normalitat en la vida de rutina y de cada dia.