diumenge, 1 de setembre del 2024

ADÉU, CAIXA D'AQUAREL·LES

Tinc la sensació que tota ma vida he tingut aquesta caixa d'aquarel•les al costat meu, des de petit quan el meu pare decorava les felicitacions de Nadal per cadascú dels que seien a taula, maluradament no en tinc ni tan sols una com a record d'aquelles exquisides postals, filigrana delicada com era l'ànima del meu progenitor. 
Ara sembla que ja ha arribat el moment de dir adéu a aquesta relíquia i ho faig amb aquest petit comentari, la majoria de tots els colors estan en el seu recipient fet pols sense vida pel pas del temps. 
Fa dos dies encara vaig aprofitar una mica de verd i una mica de vermell per unes coses que tinc entre mans. 
Dubto que a casa hi hagi un objecte més antic de la nostra història, i per això no penso llençar-ho a les escombraries, ho desaré en un calaix. 
Tampoc ocupa gaire espai.