dissabte, 13 de gener del 2024

Declaració de principis

Treballo unes cinc o sis hores al dia, fins i tot festius a l'ordinador amb els meus vídeos d'art, cosa que m'omple i dona molt sentit a la meva vida, també m'agraden els massatges, i per descomptat anar al club de natació almenys dues vegades per setmana. Ho passo bé anant als diferents súpers a comprar menjar i això és gairebé cada dia, no m'agrada això de la compra setmanal. I després, cuinar escoltant la ràdio em distreu i em plau. De tant en tant agafo els pinzells i faig alguna ocurrència perquè em surt de mi o perquè és un encàrrec. En acabat hi ha el fet de buscar pel•lícules o programes per omplir la nit, ja que amb el meu marit sortim fora rarament. Això és la vida que vull i la vida que m'agrada i prescindir d'alguna d'aquestes coses seria un daltabaix moral difícil d'assumir.

Trabajo unas cinco o seis horas al día, incluso festivos en el ordenador con mis vídeos de arte, lo que me llena y da mucho sentido a mi vida, también me gustan los masajes, y por supuesto ir al club de natación por lo menos dos veces por semana. Lo paso bien yendo a los diferentes súpers a comprar comida y eso es casi todos los días, no me gusta esto de la compra semanal. Y después, cocinar escuchando la radio me distrae y me complace. De vez en cuando cojo los pinceles y hago alguna ocurrencia porque me sale de mí o porque es un encargo. Luego está el buscar películas o programas para llenar la noche, ya que con mi marido salimos fuera raramente. Esto es la vida que quiero y la vida que me gusta y prescindir de alguna de estas cosas sería un descalabro moral difícil de asumir.