divendres, 24 d’abril del 2020

Adéu Brigitte



 Adéu Brigitte

Ahir dia de Sant Jordi patró de Catalunya, va ser el dia que les circumstàncies de la teva ciutat, van escollir per fer l'enterrament.

Tinc aquest recull de fotografies tan bonic gràcies al Peter Meister que va assistir al teu acomiadament junt amb el seu tan bon amic.

Veig el lloc i m'agrada la molta bellesa del paisatge tranquil i elegant, segur que a tu també t'agrada, a les fotografies només veig la imatge del teu cunyat que tant m'havies parlat perquè era nascut al mateix dia que jo i que per circumstàncies estranyes li van donar el cotxe nou a l'estiu del 2018 el mateix dia que em van donar el meu.

Un petit ninxo per guardar les teves cendres però tu saps que el teu gran record estarà per sempre desat al nostre cor i el teu amor a la meva persona, a Catalunya i a les persones que pateixen les injustícies d'aquest món estarà present mentre estem saqui, dempeus.