divendres, 10 de juliol del 2009

Jerry Herman, aniversari



Estimat Gabriel,

Avui 10 de juliol el mes estimat dels meus compositors fa 78 anys i perquè el vaig veure a l’ultima entrega dels premis Tony amb un estat físic molt feble li vull dedicar el meu pensament i homenatge.
Es l’home de la llum, de l’alegria, de la vitalitat i de les ganes de viure, la seva musica ha actuat com el millor psiquiatre en els meus moments mes baixos, amb el conseqüent estalvi de diners, ell jueu, jo català, tu ja m’entens.

Dotzenes de artistes, estrelles de la pantalla o del escenari han interpretat les seves obres, sigui com la llesta i calculadora Dolly o be com la tendra i esbojarrada Mame. Mai uns papers femenins han estat més representats per noms tant importants dins el mon del musical, nomes en el mon de l’opera i en el teatre de Shakespeare trobem coincidències similars.

No crec que ja pugui fer mes musica perquè quan se li dona un premi honorífic a una persona vol dir que ja esta al final del final, ja ho ha dit tot, que no es poc, i a mi amb te lligat per sempre a les seves inspirades melodies.