dimarts, 4 de setembre del 2012

Una experiència a recordar (Ioga)





Una vegada per casualitat vaig veure un anunci al Internet d’una mena de ioga que feien al USA que anomenaven naked yoga. Es tractava de fer els mateixos exercicis que faig de sempre al meu gimnàs però amb la peculiaritat de que es exclusivament per homes i a més has d’anar completament despullat, tant els que prenen la classe com el professor de ioga. Hi ha uns vídeos que vaig baixar-me d’aquest tipus de ioga que es molt sexy i excitant i moltes vegades mels mirava a casa en pla contemplatiu.

http://www.youtube.com/watch?v=qReWzWseeCo

Sempre que ho pensava em deia quina llàstima que aquí no hi hagi una cosa semblant i a la vegada maleïa una mica el meu país, però...

Aquest estiu vaig veure a la revista Nois, mentre estava a Sitges, que a Barcelona hi havia una classe de ioga que en deien ’Yoga desnudo para hombres’, cada dilluns, carai això és allò d’Amèrica em vaig dir i tot seguit vaig trucar al telèfon que hi havia al anunci.

Em van donar hora pel 3 de setembre ja que era el primer dilluns que jo tenia lliure, em van diré el preu, molt raonable i que tenia que portar una tovallola i prou.

Ahir em vaig anar tot seguit i amb uns nervis de cal deu cap el casc antic, una casa senyorial i a les 20:15 em van obrir la porta de entrada nomes érem quatre alumnes i el professor, la casa impressionant, res a veure amb un gimnàs, una sala perfectament restaurada d’un palau del segle dinou amb artesanats i motllures d’època, una habitació en contacte am la sala gran per despullar-te i a les 20:30 va començar una de les experiències mes rares i excitants de la meva vida, en total érem set alumnes un de menys de 30, cinc en la quarantena i jo, completament al·lucinat per el que estava vivint.

La classe va durar 90 minuts, va ser fortíssima, extenuant, perfecte. Ioga de primera qualitat i això que jo en conec uns quants i el fet de estar rodejat d’homes suats dins un silenci monacal i en estat mental de meditació alliberadora va fer del dia d’ahir una fita molt difícil de oblidar