dilluns, 18 de febrer del 2008

I tu que ets?

Estimat Gabriel,
Veig poca televisió com ja saps però si puc hi ha dos programes del la televisió catalana que no em perdo el ’30 minuts’ del diumenge i el ‘millennium’ del dissabte, el darrer dissabte en Colom va tractar sobre les tendències com a tema del dia i en un moment del programa es va parlar de què es el que som, no col·lectivament sinó com individu.
Es van barrejar molts conceptes però gracies a la habitual perspicàcia d’en Colom van quedar tres classificacions ben definides dins les moltes altres no tan especifiques.

A la pregunta, I tu què ets? Es pot respondre:

Jo soc el model de cotxe que condueixo, jo soc el disseny de la roba que porto, jo soc els ´'gatgets' que tinc









Jo soc el que menjo




































Jo soc els diners que gasto cada més en cultura











































Et deixo això aquí penjat perquè meditis el que tu ets.

2 comentaris:

Joaquim ha dit...

Varem veure aquest millenium i em vaig deprimir molt. O aquella gent no son del meu món o sóc jo el que estic fora del seu món.
Com es pot viure amb tanta tonteria a sobre?. Jo vull crear una tendència que mai ho arribi a ser i, cal utilitzar aquell llenguatge tan sectari per ser tendenciosament modern?.
Tots estem manipulats, ho sé, però aquella canalla em van provocar tanta al·lèrgia com la teva galeria (quasi tots) megafriqui d'ahir.

Nemo ha dit...

És allò que deia Ortega: "Yo soy yo y mis circunstancias"; només que avui moltes d'aquestes "circumstàncies" provenen del consum, del consumisme: "jo sóc jo i les meues compres"...

Una salutació ben cordial, julianen.