dimecres, 20 de maig del 2009

22@ Barcelona



Estimat Gabriel,
El mateix dia que vaig veure el Fòrum (desgraciada plataforma de urbanització desmesurada) vaig agafar el tramvia per primera vegada a la meva vida, les experiències noves sempre són convenients, i vaig passar per el nou barri que està a prop de la torre Agbar que l’ajuntament a batejat com 22@ Barcelona, ves a veure perquè! I vaig baixar del tramvia que encara esta net i polit. El que vaig veure del barri em va agradar prou ja que son edificis moderns i variats en estils arquitectònics però que no son de un colossalisme monstruós com o són en el esmentat Fòrum. El fet de que els carrers son mes estrets, típic eixample, i els espais buits que encara no son verds, espongen els edificis i fa agradable la seva visió per separat o en conjunt. Aquest lloc encara esta per fer però si segueixen aquesta tònica d’estil de ben segur serà un barri de negocis bonic per veure i passejar, un encert que l’universitat Pompeu Fabra estigui al bell mig del nou indret, l’afluència d’estudiants donarà llum i vida a la fredor dels altres negocis de caire mes protocol·lari. Unes poques fotografies del que vaig veure ahir mateix.