dimarts, 14 de gener del 2020

Quatre dates importants

Són quatre dates importants a la segona meitat de la meva vida que me la van canviar de dalt a baix relacionades amb l'invent més important del segle XX: la Internet.


 

Buscador de Google
15 Setembre 1997
Larry Page i Sergei Brim

L'eina més important pel coneixement de totes les coses i totes les matèries, els diccionaris i les enciclopèdies han quedat reduïts a una mera anècdota de la història, centenars de milions de consultes cada dia es fan de tots els racons del planeta, si aquest buscador desapareixes hi hauria un cataclisme mundial com el de l'època juràssica, el nou deu d'avui dia es diu Google Search, almenys per a mi.



 


Gmail de Google
1 Abril 2004
Paul Buchheit

El correu electrònic més utilitzat de tots, per la seva netedat, sincronia amb altres mitjans i la seva gratuïtat. Em permet diversificar el meu comportament social de manera eficaç.


 

Chrome de Google
2 Setembre 2008

Navegador estrella tant en els ordinadors com en el mòbils intel•ligents. Eina imprescindible en el meu dia a dia.


 


Blogger de Google
9 Maig 2004

El regal més estimat que m'ha estat ofert de manera lliure i gratis ha estat els d'aquests blogs de les sigles Blogger, ja que són la meva memòria, la meva història. El meu jo penjat al núvol diversificat en 12 veus o 12 expressions que omplen el meu dia a dia des de fa molts anys.